[linux] overovanie hesiel na NT

OERNii - Ernest Beinrohr oernii na oernii.sk
Čtvrtek Červen 24 10:44:35 CEST 1999

"Pavel Janik ml." wrote:

> protokol SMTP podle mých informací neobsahuje žádnou možnost autentikace podle
> uživatele. Existuje PAM modul pro autentikaci oproti NT serveru, najdete někde
> na síti. Pokud je vaše distribuce PAMifikovaná, neměl byste mít žádný
> problém. Stačí si přečíst dokumentaci k PAM a chviličku experimentovat...

> Tak proč k čertu ty
> NT? Asi jsem to doopravdy nepochopil (a nebo jste nám neposkytl dostatek
> informací)?

NTcka mi treba, bezi tam informacny system "na mieru", takze tych sa nezbavim,
doteraz tam bezal aj MTA vintra mail (zalozeny na sendmaile), ktory ale sa
sprava dost divoko, Stabilita jeho pop3 a imap daemona je asi zavisla na pocasi.
Preto som dedikoval jednu masinku iba na e-mail. Z toho dovodu potrebujem aj
tych userov synchonizovat. Mrknem si ten PAM.

PS:
	<mail> telnet mail 25
	Trying 192.168.1.212...
	Connected to mail.
	Escape character is '^]'.
	220 virtual.sk ESMTP Sendmail 8.8.7/8.8.7; Thu, 24 Jun 1999 10:41:44 +0200
	vrfy adfas
	550 adfas... User unknown
	vrfy oernii
	250 <oernii na virtual.sk>

nie je to protokol SMTP? RFC 821 (3.3.  VERIFYING AND EXPANDING)
--