[linux] overovanie hesiel na NT

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Středa Červen 23 22:34:36 CEST 1999

   From: OERNii - Ernest Beinrohr <oernii na oernii.sk>
   Date: Wed, 23 Jun 1999 15:40:33 +0200

Zdravím,

   > cafte , nahadzujem jeden linux kvoli sendmailu, a potreboval by som
   > "synchoronizovat" userov. Na NTckach su uz vytvoreny, preto som myslel ze
   > by sa dako "systemovo" dalo overovat na NT. Overovanie by malo ficat na
   > smtp a pop3, ostatne je nepodstatne.

protokol SMTP podle mých informací neobsahuje žádnou možnost autentikace podle
uživatele. Existuje PAM modul pro autentikaci oproti NT serveru, najdete někde
na síti. Pokud je vaše distribuce PAMifikovaná, neměl byste mít žádný
problém. Stačí si přečíst dokumentaci k PAM a chviličku experimentovat...

   > Je potrebne k tomuto vytvarat userov aj na linuxe , alebo staci
   > prepojenie na NT?

Viz výše. Možná jsem to ale dobře nepochopil? Na co chcete mít sendmail? Proč
ne nějaký MTA na NT? Nebo bude sendmail jenom dělat relay a posílat vše na NT?
Proč NT, proč ne jeno Linux? POP3 -> na Linuxu bude pošta? Tak proč k čertu ty
NT? Asi jsem to doopravdy nepochopil (a nebo jste nám neposkytl dostatek
informací)?
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz