[linux] Dve sietovky

Zimani Peter info na regere.sk
Úterý Červen 29 19:22:16 CEST 1999

Uau!

Zistil som, kde je problem. Bitka medzi USB a Rtl8029. Takze
neuskutocnitelne!!!
(ake IRQ si prihnojila sietovka take IRQ zjedlo aj USB, a BIOS mi bez
zacervenania
kyval pred nosom z dvoma rovnakymi IRQ-ckami)
Vyhodil som tu 8029 PCI zo stroja a dal som tam ISU ale teraz neviem jej IO
ani IRQ.
Nevie niekto nahodou ako to zdetekovat bez nejakeho bootovania do dosu?
Dokonca
ani pre Dos nemam driver, je to nejaka UMC shitovka. Takze ked mi nikto
nepomoze
vyhodim ju z okna, a nasledne skocim za nou aj ja! Uaaaaaaaa.......

Pali
info na regere.sk