[linux] Dve sietovky

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Úterý Červen 29 22:57:50 CEST 1999

On Tue, 29 Jun 1999, Zimani Peter wrote:

> Zistil som, kde je problem. Bitka medzi USB a Rtl8029. Takze
> neuskutocnitelne!!!  (ake IRQ si prihnojila sietovka take IRQ zjedlo aj
> USB, a BIOS mi bez zacervenania kyval pred nosom z dvoma rovnakymi
> IRQ-ckami)

Ak nepotrebujes USB, tak ho skus v BIOSe zakazat, mozno to pomoze...
Inac IRQ sharing na PCI zbernici by nemal velmi vadit. Mozno by sa stacilo
pohrat s nastavenim biosu.

> Vyhodil som tu 8029 PCI zo stroja a dal som tam ISU ale teraz neviem jej
> IO ani IRQ.  Nevie niekto nahodou ako to zdetekovat bez nejakeho
> bootovania do dosu?

Ak vies aka je, tak mozes skusit autoprobe modulu, pripadne krokovat po
jednotlivych volnych IO adresach ;) Zhruba od 0x220 do 0x330. Vela
stastia....

--bye,
	rado b
|   /""\     /  _/       e-mail     Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk   |
|  ( (_/    /    \       web    http://www.st.fmph.uniba.sk/~4bendik   |
|   \ ado  (   __/endik, absolvent TMF, MFF UK Bratislava, Slovensko   |
    /