[linux] monkey

Peter Kokles kokles na pobox.sk
Pondělí Březen 22 14:33:49 CET 1999

Dňa Ne, 21 březen 1999 ste napísali:

>Tak uz si to naistaloval? :)
Ano.

>Sietovka by mala byt zalezitostou jadra a prislusnym driverov (pokial nie
>je PCMCIA). Keby si napisal typ....

Sietovka je trosku starsieho datumu, (ISA bus standard) typ to je dost problem
lebo ta sietovka je zabudovana priamo do dosky spolu z modemom
a hrbou dalsich veci, ale v papieroch je pisanie z je kompatibilna
s NE 2000, su tam  k tomu este aj dake odbornejsie veci ale je tam toho
vela tak tie ti nebudem pisat.

>Modem neviem. Interny ci externy? Detekne ti kernel jeho seriovy port? Co
>povie minicom?

minicom som chcel aj ja vyskusat ale tam neni, ale pokusim sa ho tam
naistalovat, ale uz sa my nezmesti na HDD, tak musim skor vyriesit problem
z HDD a potom to vyskusam a dam vediet. Ten modem je interny, a typ ti
nepoviem, lebo v dokum. nieje.
A o tej detekci, neviem presne co myslis. Ale mal by byt na com1 ale to
sa my nezda lebo na com1 si mozem pripojit klasicku mys alebo prepojit
2 pocitace kablem.A o tej detekci mohol by si napisat presne co by to malo
vypisat.(Asi viem co ale racej my to posli aby som netrepol daky blud.)

100x dik.

peter

--
      ** P e t e r   K o k l e s **
** Zahradna 14 * Detva 962 12 * Slovakia **