[linux] Zasady pre posielanie prispevkov do konferencie

Marcel Telka marcel na vadium.sk
Pátek Březen 26 08:28:30 CET 1999

Zdravim,

Dovolim si niekolko poznamok k Tvojmu mailu. V podstate vsetko co
hovoris je pravda, len by si mohol zacat od seba a neposielat maily,
ktore maju riadky dlhe z Ku'tu' az do Kos'icoch. Kto to ma potom citat a
odpovedat na to? :-))))

Este jedna poznamka: Ta konfera v cechach je na linux na linux.cz

Vela zdaru.

--
Marcel Telka <marcel na vadium.sk>
Vadium s.r.o.