[linux] fstab a ipforwarding

Tomas Buday tomas na snt.sk
Středa Květen 12 15:54:51 CEST 1999

On Wed, 12 May 1999, Peter Ronai wrote:

> sorac ze priblble otazky ale...
> skratka ked zmenim parametre vo fstab ako ich prinutim k aktivacii tj
> aku sluzbu treba
> kill -1 ?
> to iste by som chcel vediet aj o ipforwardingu...

do fstabu sa davaju info o filesystemoch. vsetko co sa tam nachadza
sa automaticky namountuje pri boote systemu. ak si tam daco zmenil,
jednoducho sprav umount na ten filesystem a potom si to opat spristupni
mountom, pricom nemusis specifikovat typ filesystemu ani particiu/mount
point sucasne. staci bud mount /<MNT_POINT> alebo mount /dev/*

pokial ide o ip forwarding, o tom ci je zapnuty alebo nie sa rozhoduje
podla nastavenia premennej FORWARD_IPV4 v /etc/sysconfig/network.

> tiez by ma zaujimalo ako daleko je lokalizacia pre RH 6.0 a ci uz niekto
> robi take ze to zrpmkuva a dava do instalacneho cd aj s vazbou na strom
> applikacii
> bolo by fajn mat to priamo v instalacnom cd, co vy na to?

pozri rak.isternet.sk -> hlavne veci co robi SAL.

tomas

> --
> ***************************************
> (_(_I             Dzony (Peter Ronai) |
>     I           e-mail:dzony na bicba.sk |
>         webmaster of sites @ bicba.sk |

---
Tomas Buday			   phone: +421-7-64286105
S&T Slovakia			     fax: +421-7-64363408
Polianky 5			web site: http://www.snt.sk
844 04 Bratislava
Slovakia