[linux] smbmount again

Martin Dibala dibala na intrak.tuke.sk
Neděle Květen 23 20:31:11 CEST 1999

On Fri, 21 May 1999, Lubos Klokner wrote:

> cafte
>
> uz som sa raz na to pytal, ale ...
>
> upgradol som na sambu 2.0.x
> ale ked zadam smbmount //win_stanica/shared_disk /mnt/volaco
>
> tak mi to vyhodi:
> mount error: Invalid argument
> Please look at smbmount's manual page for possible reasons

Ved ti to sam pise.. pozri si manualovu stranku  man smbmount a tam to
mas..
pretoze od novej verzie je parameter -c ' mount adresar_kde_primountovat'

> mohli by ste pliiz niekto helpnut ???
> vsetko ostatne mi ide jrasne f pohode, len ten smbmount
> ma trapi
>
> redhat 5.1, jadro 2.2.6, samba 2.0.3
>
> diky moc
>
> --
>   Lubos Klokner             Trnava, Slovakia
>   e-mail : klokner na tt.sknet.sk
>   www    : http://surf.to/red_killer/
>   icq    : 4904526     pgp : 1024/0xB10917C7

Meno: Martin Dibala               Nick: DigiD

Adresa: Hranicna 656/1
	Poprad 058 01

email: dibala na alfa.intrak.tuke.sk

WWW:  http://alfa.intrak.tuke.sk/~dibala

Zaujmy: Star Trek, Ad&d, Hry , Linux,Databazy