[linux] rychlost browsovania & padvy ns

Jan ONDREJ ondrejj na intrak.tuke.sk
Úterý Květen 25 10:15:22 CEST 1999

Ahoj,

On Tue, 25 May 1999, Tomas Buday wrote:

>   mam podobne pocity z navigatora portovaneho na linux. s polutovanim
> musim priznat, ze ten soft je vrcholne nekvalitny a nevyladeny. som dufal,
> ze 4.6 bude OK. Bus error je ale na kazdodennom poriadku. na jave zarve
> bez vynimky stale.
> tomas

Ten problem s javou sa mi tusim podarilo vyriesit.
Pri nastaveni ciest k fontom mi RedHat dal nieco taketo:

  /usr/X11R6/lib/X11/fonts/ISO8859-2/75dpi:unscalled
  /usr/X11R6/lib/X11/fonts/ISO8859-2/75dpi:unscalled

Po zmazani toho ":unscalled" zacal Netscape 4.51 (z RH6)
fungovat aj s Javou celkom normalne a odvtedy mi asi ani
nepadol (asi mesiac 2), a iba obcas na dlhych strankach
na chvilu (niekolko sekund) zamrzne.

> ps: mimochodom, viete niekto, co vlastne znamena bus error?

Asi ma pokazeny autobus. Doporucujem generalku. :-)

			Cau.
					SAL