[linux] smbmount again

Jan ONDREJ ondrejj na intrak.tuke.sk
Úterý Květen 25 23:52:15 CEST 1999

Ahoj,

On Sun, 23 May 1999, Lubos Klokner wrote:

> ono je to dosti cudne, lebo ja mam nainstalovanu sambu-2.0.3
> ale smbmount mam verzie 2.0.1 a ten berie
> smbmount //stroj/sluzba /mount-point [options]
>
> pozeral som si balik z ktoreho som sambu instaloval a
> tam som prikazy smbmount a ani smbumount vobec nenasiel :((

Ono to mas asi z balika smbfs.
V starsich redhatoch to bolo osobitne a asi az v RedHat 6.0
sa to objavilo v baliku samba.

Skus pozriet, ci tam mas balik smbfs (rpm -q smbfs)
a popripade ho zmazat a potom skus pohladat smbmount z samba-2.
Ak by tam nebol, tak si ho budes musiet prekompilovat.

		Cau.
				SAL