[linux] RAM for KDE

Ico ico na podvodnik.cz
Pondělí Květen 31 15:33:16 CEST 1999

> 1.  mam doma 486DX2 80MHz, 405 Mb hdd, 16Mb RAM. xcel by som vediet
> ake
> hardwarove naroky ma KDE a XWINDOWS. xcel by som len dokupit nejaky
> biggest hdd 5 Gb a 16Mb RAM(spolu 32), bude stacit ta pamat. a co na
> tuto configuraciu bude vravet StartOffice alebo WordPerfect.

Strrrrasne. Ja na svojej 486-ke pouzivam tvm. Je to prehistoricky wm,
ale to je jedine,
co mi ide uspokojivou rychlostou. Mam aj KDE, ale to som si pekne
nasteloval, aby sa mi to pacilo a.....a uz ho nepouzivam. Predsa len, v
rychlosti to na tvm nema.
WordPerfect ide OK, SO radsej ani neskusaj.

--
Ico <ico na podvodnik.cz>
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.