[linux] Amater Radio

jeeff - Lubos Balat jeeff na fornax.elf.stuba.sk
Pondělí Květen 31 15:38:09 CEST 1999

Hi.

> inac Diamond vyrobil este tusim minulom roku vyrobok FreeNet
> a cele to stalo v prepocte 2xISA karta ..cca do 10tisic
> a islo to na 2,4GHz ze vraj do 2Mbit point-to-point
> v tej dobe dnes uz je to urcite inak bolo len interne vyhotovenie s internou antenou

Prave som to pozeral, lebo toje nieco co by sa mi celkom siklo (dostat i-net na
intrak...). Je to na http://www.diamondmm.com/products/current/homefree.cfm ma to dosah
asi 150 stop (co je podla mojho prepoctu asi 4,5 km) cele je to interne (nikto nevie ze
to tam je, co je tiez pekne vyhoda a rychlost 1Mbps. Ale neviem ako sa to tvari, ci ako
normalna sietovka, alebo to pojde len pod windozami.... (to by sa potom museli pouzit
windoze ako gateway pre linux :-))))

fakt sqvela vec a stoji to len 100$ (kus)

--
Lubos Balat - jeeff
jeeff na fornax.elf.stuba.sk