[linux] SSH

Ing. Peter Bodnar peter na ttc-telecom.sk
Úterý Listopad 2 13:46:39 CET 1999

Dňa Ut, 02 nov 1999 ste napísali:

>   Bezpecna nahrada (nielen) telnet serveru/klienta (sifrovanie
> spojenia a tak).
>
>   Vrele doporucujem pouzivat, hlavne ak si niekde spravca...

no, ja som si to nahodil a som v p... (v keli)   v manuali sa pise, ze telnet
si chcekuje, ci ma klient kryptovane spojenie, ak nie, hodi na povodny.. tak to
mi nejde
a ked sa spojim s klientom, co to umoznuje, tak spojenie chcipne s hlaskou
permission denied. dokonca nejde ani telnet sam na seba, v konf. suboroch som
nic nenasiel, v manulai sa nic nepise, na internete som nasiel len clanky o tom,
jake to je super.. a kedze nemam cas tyzden s tym laborovat, lebo ma kolegovia
isli pozabijat, tak som to zrusil

takze ak to niekto SKUTOCNE V PRAXI pouziva,rad by som si vymenil skusenosti

		peter