[linux] Atari 800XL ako terminal

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Pátek Listopad 12 13:43:22 CET 1999

Ahoj,

On Fri, Nov 12, 1999 at 12:08:47PM +0100, Peter Bizik wrote:
> Je mozne pripojit ako terminal. Ak hej co k tomu potrebujem?

Hehe, no to je super. Uz zachadzame az do akych uchylnosti.
Ja mam tiez jeden doma a ma dokonca 320 KB RAM. :-)

Skusal som to raz, chcel som pre neho nieco take naprogramovat.
Mam kompletny popis programovania ATARI, ale akosi som
sa z neho nevedel vymotat, ako komunikovat nejak normalne
cez RS 232C. Ono je to kompatibilny port ako ma PC.

Niekde som videl program pre PC, ktory z PC spravil
emulovanu disketovu mechaniku pre ATARI.
Potrebovalo to isty hardware, ktory sa vraj da velmi lacno
poskladat (jeden integrac a nejake suciastocky).
Mozno by to islo cez to.

Ale kto by sa teraz trapil s programovanim emulatora
textoveho terminalu pre ATARI?
Ono by to nakoniec aj tak bolo len 40x25, takze nic moc.

Ak by sa ale niekto nasiel, kto by to nejako spojazdnil,
tak sa mi ozvite. Tiez by som to skusil,
aj ked neviem, aky to ma zmysel.

			Cau.
						SAL