[linux] Atari 800XL ako terminal

Matej Kovac matej na pobox.sk
Pátek Listopad 12 18:56:50 CET 1999

"Jan ONDREJ (SAL)" wrote:

> Ahoj,

> Hehe, no to je super. Uz zachadzame az do akych uchylnosti.
> Ja mam tiez jeden doma a ma dokonca 320 KB RAM. :-)

wow, toje celkom pekne atari...

chlapi, ja mam niekde doma sinclair... (48k+ ci aky) s tym by
to neslo?

hehe, teraz ma napada... nie je tu niekde byvaly veduci kruzku
vypoctovej techniky? nejake PMD-cka by bodli, kedysi som na
tom robil v asm.... myslite ze keby sme to pospajali dal by sa
pre to skompilovat ELKS? :-)))) mozno aj beowful.... :-)

Matej Kovac
matej na pobox.sk