OT [linux] True Type font - priloha k mejlu

Matus Horvath m_horvath na geocities.com
Neděle Listopad 14 18:21:24 CET 1999

BTW neviem ci si to autor uvedomuje, ale su uzivatelia, ktorym na Unixe
(vacsinou vsak nie na Linuxe:) nefunguje diakritika. Viete aky je to potom
chaos dekodovat to co na vas elm vypluje (a to nehovorim o tom co urobi
taky terminal vdt52s ked to do neho poslete, najblizsiu pol hodinku
minimalne
sa na neho nikto nenaloguje.

> jako zvycajne neodpovedam na taketo mali do konfery, ale ...
>
> moj mail urcite nemal ani 1kB !!!
> este som aj mail na ktory som odpovedal som orezal na jednu
> vetu a ZDIANY attachment som NEPOSIELAL !!!
>
> je mozne ze moja trochu vacsia signatura zabrala tych
> zvysnych 13kB ale nezda sa mi to realne.
>
> ps: to, ze tam nebol attachment som si overil aj v outboxe
> ak by sa mi nieco take stalo, urcite by som sa ospravedlnil

Bohuzial asi nemas tak uplne pravdu, a zaroven ju mas:), stavim
sa ze pouzivas Outlook97, a ten tie prilohy posiela sam od seba
(ano, aj ked mas nastaveny plain text, a neviem co vsetko). Ale nikde
ta na to neupozorni, a ak taku spravu prijme, tu prilohu ti tiez neukaze,
sviniar. Pred nedavnom som mal podobny problem (vlastne ten isty),
a vyriesil som ho prechodom na Outlook98 (ja viem, to nie je zase
tak dobre riesenie ako by ste vsetci ocakavali). Samozrejme ak
urobis radikalny krok a kopnes cele Windousi do ###, vyriesis toho
ovela viac (a zase ti nejake problemiky pribudnu).

ICQ: 33936477
mailto:m_horvath na geocities.com
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm