[linux] Dual boot Was: Re: hdd over 8.4 gb

Stefan Petrucha petrucha na isnet.sk
Pátek Listopad 19 11:18:34 CET 1999

Matus Horvath wrote:
> Alebo to mozes vyriesit tak (ak mas aj windowsy), ze si urobis
> vo windowsoch boot menu, do ktoreho das jednu polozku pre windows
> a jednu pre linux. Ta druha bude potom spustat loadlin, a tomu by snad
> nemalo vadit jadro umiestnene hocikde (alebo mu bude vadit? snad nie).
>
> Osobne sa mi tato myslienka velmi paci - pouzivanie windowsu len ako
> slabsieho nekvalitnejsieho bootloadera pre linux :))).

Znie to nadejne, ale da sa to urobit tak, aby start prebehol uplne
automaticky do Linuxu s pripadnou moznostou nastartovat W...? Uz to tu
raz niekto spominal, tak som to vyskusal, ale na menu sa to vzdy zastavi
a caka na <enter>. Kedze tu niekedy vypadava elektrina, potreboval by
som, aby to startovalo uplne autonomne. Zatial startujem z diskety, co
je znacne pomalsie a nesikovne a navyse su tie diskety taaakeee
spolahlive ;-) :-(

(Z dovodu ochrany pred W..shit som musel svoju Linux partition presunut
za 1024-cylindrovu hranicu a zrusit LBA na prislusnom disku.)

Stevo
--
http://www.isnet.sk/petrucha