OT [linux] True Type font - priloha k mejlu

Matus Horvath m_horvath na geocities.com
Neděle Listopad 21 00:22:01 CET 1999

Fajn, tak sa nebav, stavim sa ze ty sa nikdy nemylis.

Ja som  sa s takym chovanim stretol len pri outlooku,
a prepokladal som ze inteligentne napisany program
nebude len tak zo srandy posielat prilohy bez toho
aby to nejak naznacil uzivatelovi (napriklad taka
spinka pri subjecte by stacila). Kedze povazujem
Kmail za slusny program, a Outlook naopak nie
(co sa mimochodom prejavuje tym ze k hlavicke mailu
sa clovek dostane trochu nelogicky cez menu View/Options),
tak som napisal co som napisal.

Na druhu stranu uznavam chybicku - mohol som tusit ze mail
poslany z domeny penguin.cz asi nebude pisany v Outlooku.
V kazdom pripade sa kazdemu koho som mohol tymto
zavrhnutiahodnym omylom smrtelne urazil hlboko ospravedlnujem.

ICQ: 33936477
mailto:m_horvath na geocities.com
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm