[linux] StarOffice

Jozef NOVIKMEC novikmec na intrak.tuke.sk
Čtvrtek Listopad 25 10:23:42 CET 1999

Pred casom som cital jeden clanok v ktorom bolo popisovane ako donutit
Celerony k SMP. Je to ale hardwareova zmena (ine nejaka strasna), je
potrebne prispajkovat nejake vodice. Ak by bol zaujem mozem to pohladat vo
svojom archive.

		S pozdravom

				|<mec

 Close the Windows, shut the gates ! ;-)