[linux] cartman serie

m.medvecky na sh.cvut.cz m.medvecky na sh.cvut.cz
Pondělí Listopad 29 02:17:26 CET 1999

zdravim

nasiel som dalsie vyhrady ku cartmanu

1.) spominany /etc/hosts
2.) pri instalacii ... hodi si xserver aky sa mu zapaci
3.) NAINSTALUJE GNOME
A KDE NAPRIEK TOMU ZE SI ZVOLIM N E I N S T A L O V A T ich
     ale zato standardne nenavoli grep, find, a ani len mc ... v custom
instalacii
4.) ked som nalogovany ako ja, napisem su, zadam spravne heslo a snazim
sa pustit xovy program,
      tak som neauthorized na pripojenie sa k vlastnemu kompu ... fuj
5.) takisto standardne nemam nastavenu cestu do /usr/sbin
6.) bezny user nema pristup k traceroute ...

zacinam s tym byt coraz viac nespokojny, neviem ako v y...

miso