[linux] TEAC PD & INVEX '99

Středa Říjen 6 17:39:13 CEST 1999

Dna 06. Oct 1999 o 15:50, jandik na atlas.cz napisal(a):
> Vcera som bol na Invexe '99 a strasne som sa tesil na G2 - LINUX HALL.
ja som bol dnes a rovnako som sa tesil na linux hall

> Moje sklamanie si nedokazete predstavit - ked z celej haly, ktora podla nazvu by mala
> byt specializovana na linux OS a soft chodiaci na linuxe, bola sotva stvrtina
> nim obsadena!!!
viem si predstavit..;)
co sa tyka pavilonu, zrejme si nestudoval dostatocne mapu pavilonov, pretoze
linux hall bol len ten kutik s par vystavovatelmi, ostatne nemalo s linuxom
nic spolocne v tom pavilone...

> Neviem ako Vy, ale ja som sa citil v linux hale dezorientovany, pri
> pohlade na pocitace s logom Window$ ( or Microsoft ).
vid vyssie..

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk