[linux] anti-vir

Ing. Peter Bodnar peter na ttc-telecom.sk
Pátek Říjen 8 15:06:24 CEST 1999

mimochodom, ked uz sa tu tolko bavime o tych antivirakoch...
skusal niekto ten amavis na smail ?
resp. da sa AVP nastavit, aby scanovalo attachmenty v doslej poste a pripadne
danu postu stoplo(alebo aspon poslalo upozornenie
adresatovi/odosielatelovi/adminovi?

mozno to je v dokumentacii, ale bohuzial teraz mam dost inej surnej roboty
ako studovat doc, takze by som to chcel nainstalovat co najrychlejsie

a este jeden dotaz..hrabal som sa aj v archive...
klasicky problem Bus error v netscape ..dynamicke fonty nemam,
takze v tom to nie je, robilo mi to na 4.5, na 4.6, aj teraz na 4.7
vzdy to zacne rovnako
podari sa mi ho spustit raz/dva/tri-krat, ale potom z nicoho nic-spadne
a to aj na strankach, kde nie su java applety
a potom ho uz nespustim, a nepomaha ani reinstalacia
musim odinstalovat a nainstalovat znova
a aj to mi vydrzi tak 2 dni a dost

		peter