[linux] SUN SPARCstation LX + LRH

Rado Bonk rado_bonk na unomaha.edu
Pátek Říjen 8 21:39:59 CEST 1999

Zdravim,
Vcera sa mi "objavil" na stole SUN SPARCstation LX (48 MB RAM, 2 SCSI
disky v externom prevedeni a jeden interny spolu cca 1,5-2 GB, CD-ROM,
10MB ethernet card, 21'monitor, neviem aky to ma procesor ale moja K6
333MHz je rychlejsia). Na masine je osadeny SunOS 5.6 a takmer ziadna
pridavna aplikacia. Nema to floppy mechaniku. Tak na tuto konfiguraciu
by som chcel dat LRH 6.0 a vyssi.
Chcem sa preto spytat na nasledovne veci.

1. Mam hladat distribuciu pre platformu SPARC?
2. Ked to nema floppy ako ju prinutit bootovat z CD-ROM?
3. Ako rozdelit disky este pred instalaciou LRH?

Preco to chcem preinstalovat?
-aby som mal pristup k pridavnym aplikaciam
-Xserver pod Linuxom mi nemusel byt tak narocny na pamat a WindowMaker
tiez
-na masine nie je naistalovany NFS a NIS co by sa velmi zislo
-nemam stale po ruke CD s SunOS 5.6
-ked instalujem novy system viem od zaciatku co kde mam a co kedy don
pridam zalezi len na mne
-na PC bezim pod LRH 6.0 a som celkom spokojny a trochu don vidim, a
nemam tolko casu studovat Sun OS

Vdaka,
                Rado

PS: Kedze asi neide o trivialnu vec otazky budu v buducnosti
pokracovat:)