[linux] Netscape pada (4.7) - nesuhasim !!!

lubo klokner erkac na vault-tec.sk
Středa Říjen 13 16:07:48 CEST 1999

"Jan ONDREJ (SAL)" wrote:

> Mne sa akosi tiez vobec nepaci.
> Nepaci sa mi ani to kliknutie pravym tlacitkom.
> Ked nim kliknem na plochu netscape, tak nezobrazi hned menu
> (ako <=4.61), ale nic a po pusteni spravi back.
> Uz mi to lezie na nervy.

neviem o com hovoris, mne to ide do pohody

> Dalsi problem je, ze mi zrusili klaves ^U,
> ktory mazal riadok textu napr. v riadku "location".
> Teraz to vypisuje medzeru. :-((

prave som to skuil a do pohody to ide - ziadna medzera

> Inak sa mi tiez zda, ze je nejako padavy, aj ked to zatial
> dokazat neviem. :-)

novy nn4.7 mi este ani raz nepadol !!!

> PS: Uz by som rad prestal pisat taketo pesimisticke maily,
>     ale v poslednom case mi nic nechodi.

btw: by ma zaujimalo, odkial ste to tahali, ja som vsetky
moje verzie tahal priamo od netscape a nova veriza
bola podla mna vzdy lepsia ako ta stara

ps: kazdy ma iny nazor
--
      \\///               lubo 'erkac' klokner
__oo0o(-.-)o0oo__________ erkac na vault-tec.sk ___