[linux] driver pre okipage 4w plus

Matus Horvath m_horvath na geocities.com
Úterý Říjen 12 22:58:48 CEST 1999

Nechcem ti kazit naladu ale asi nikto. GDI tlaciaren asi pod
linuxom (zatial) nerozbehas, lebo vyuziva procesor pocitaca,
a k nemu sa dostava cez ovladac, samozrejme Windowsoidny;
inymi slovami cast logiky tlaciarne je riesena softwarovo, a to
linux (zatial) nevie.

Ked ta to potesi tiez mam taku jednu tlaciaren co mi bola
zakupena specialne ako sietova pre linux, skoda ze sa so mnou
neporadili PRED kupou...

Matus Horvath

ICQ: 33936477
mailto:m_horvath na geocities.com