[linux] resize exf2

Dado Jan dado na slovkaufring.sk
Pondělí Říjen 18 15:22:39 CEST 1999

> niekto tu povedal, ze Partition Magic 4.0, ale mam dojem, ze ten ju iba
> rozozna. Skusal som ext2resize, ten sa zasa segmentol, ale az potom ako mi
> prepisal master boot record.

Videl som to osbne robit s niektorym Partition Magic, ale neviem, s
ktorym. Avsak teraz nedavno prebehla [linux-kernel]@vger.rutgers.edu
maillistom diskusia na tuto temu, niekto (uz si nepamatam, ale v archive
to musi byt - v priebehu 3-5 poslednych dni) mal dokoncenu utilitu na
esize ext2fs, a to dokonca za behu systemu! (mount-nutu). Mozno by stalo
za to vyskusat :)

Ak by to robilo problem, mozem sa pohrabat v archivoch aj ja, ale myslim,
ze tolko uz mozes skusit aj sam.

0xcaff
					Jano