[linux] kde nastavit proxy?

Stefan Ondrejicka ondrej na idata.sk
Středa Říjen 20 19:59:46 CEST 1999

On Wed, 20 Oct 1999, David Celjuska wrote:

Ahoj,

> Majme pocitac s linuxom (RedHat 6.0) 10.12.0.62 ktory je pripojeny na
> internet ale s tym ze vsetky poziadavky smerom von
> musi pocitac davat na proxy 10.12.0.2. Teda direct pristup je zakazany.
> Ako stroju *.62 povedat aby pozival proxy?
> Konkretne mi ide o ftp pristup a http (lynx). V netscape je to jasne
> (Preferencies->Advanced->proxies) ale netscape nie je mozne spustit z
> daneho stroja (iba textovy mod, ziadne X). Ale napriklad program wget je
> tiez rozumny a ma argumenty
> -ftp_proxy a http_proxy ale ja to este potrebujem nejokosi povedat tomu
> [...]

Pre lynx sa to nastavuje v subore lynx.cfg. Na redhate to je tusim
/etc/lynx.cfg , ak si lynx compiloval sam tak to bude v
/usr/local/lib/lynx.cfg alebo kde to standartne lynx dava.

Tam mas nasledujuce parametre do ktorych je traba zadat tvoj proxy server.

http_proxy:http://proxy:80/
https_proxy:http://proxy:80/
ftp_proxy:http://proxy:80/
gopher_proxy:http://proxy:80/

--
Stefan Ondrejicka <ondrej na idata.sk>
Beethovenova 11, 917 08 Trnava, Slovakia