[linux] Sendmail pri pretazenej linke.

Karol Reich karol na strojsnv.sk
Sobota Říjen 23 12:18:38 CEST 1999

Ahoj.
Tiez som si vsimol tu chybu "Name server timeout"
Nemam vlastny NS a v /etc/resolv.conf mam uvedene NS mojho providera a NS
providera mojho providera.
Dalsie NS su az za providermi, takze asi nema zmysel pridavat nejaky dalsi
NS.
Pomohlo by vytvorenie vlastneho NS?
Moja povodna myslienka bola aby sa napriklad fronta mailov vyprazdnovala o
17.00 h ked je linka relativne volna.
Alebo nie je mozne zvysit cas ktory caka sendmail na odozvu z NS?
A uz vobec si neviem vysvetlit preco pri prihlaseni priamo na server
problem neexistuje.

Dakujem.

         Karol Reich
      reich na strojsnv.sk