[linux] True Type fonty

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Středa Říjen 27 11:32:26 CEST 1999

   From: "Jan ONDREJ (SAL)" <ondrejj na salstar.shadow.sk>
   Date: Wed, 27 Oct 1999 09:19:34 +0200

Ahoj,

   >   ked uz ide o tie TTF fonty, tak ja by som tiez nejake ISO8859-2
   > potreboval (necital som cely thread, iba jeho casti, tak sorry,
   > ak hovorim o niecom, co uz niekto vravel).

pokud se týká TTF fontů - ještě jsem žádný, který by používal ISO8859-2
neviděl ;-) Většina TTF fontů používá Unicode a tak můžeš použít kterýkoliv
font např. z WindowsNT. Jak zobrazovat znaky s háčky a čárkami? Zkus:

<?php

$Size=17;
$Text="Tu&#269;&#328;áci";

//for ($i=255;$i<512; $i++)
//  $Text=$Text.$i."&#$i;";
$Font="/tmp/arial.ttf";

Header("Content-type: image/gif");

$im = imagecreate(76,30);

$black = ImageColorAllocate($im, 0,0,0);
$white = ImageColorAllocate($im, 255,255,255);

ImageTTFText($im, 17, 0, 8, 19, -$white, $Font, $Text);

ImageGif($im);
ImageDestroy($im);

?>

Mělo by to něco udělat :-) Více si přečti v PHP manuálu.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na inet.cz