[linux] True Type fonty

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Středa Říjen 27 09:19:34 CEST 1999

Ahoj,

  ked uz ide o tie TTF fonty, tak ja by som tiez nejake ISO8859-2
potreboval (necital som cely thread, iba jeho casti, tak sorry,
ak hovorim o niecom, co uz niekto vravel).

  GD z PHP3 vie pouzivat TTF fonty ovela lepsie, ako akekolvek
ine fonty, ale nepodarilo sa mi zatial najst taky font,
ktory by spravne zobrazoval vsetky znaky.
Vo free TTF fontoch to nezobrazuje skoro ziadne znaky
okrem [a-z][A-Z][0-9].

  Windowsove toho zvladli tusim viac, napr ".,/[];'\"...,
ale aj tak som niektore diakriticke znaky nemohol
zobrazit (zobrazilo typicky stvorcek).

  Ak niekto viete o nejakych kompletnejsich SK-pouzitelnych
TTF fontoch, resp. o inom rieseni, ako to spravit,
tak mi dajte vediet.

			Dik.
					SAL