[linux] linux-minidistrubucia

Ondrej Pinka pinka na alpha.euba.sk
Středa Říjen 27 12:53:10 CEST 1999

On Wed, 27 Oct 1999 Ceresna.Martin na zsr.sk wrote:

> www.hysteria.sk/
> existuje brutalware, aj ked to nieje na jednu, ale na 3, plus si treba
> upravit jadro podla tvojej sietovky a malo by to behat...

suhlasim veeelmi dobra vec, odporucam vyskusat kazdemu.
len potrebujes /* podla autorov */ cca 16mB ram. mne sa to s kamosmi
podarilo rozbehat aj na 9mB ram. s kamosom sme sa rozhodli skresat to na
co najmensiu spotrebu.

dokonca ju nabootujes z dosu /* loadlin rulez */, je k dispozicii aj
direct boot image.

OTAZKA!

nemohol by mi niekto poradit, ako zmenit uz na diskete vytvoreny image a
prekopirovany pomocou dd? alebo ako sa vytvara novy image. chcem upravit
brutalware disk2.img, vyhodit z rd skriptov nejake veci... proste usit si
to na mieru.
mr p