[linux] linux-minidistrubucia

Ceresna.Martin na zsr.sk Ceresna.Martin na zsr.sk
Středa Říjen 27 12:02:48 CEST 1999

S tou pamatou by problem mat nemal, ako pise v skole maju NT (min. poziad.
12 MB ram) a
M$W98 (min. poziad. 16 MB ram, az nie nahodou 32)

odpoved na otazku
   "dd if=/adresar_kde_mas_subory of=~/disk2.img"
pripadne by mohlo  fungovat
  "dd if=/adresar_kde_mas_subory/* of=~/disk2.img"
ale je to len napad, neoverene, prosim brat s rezervou...