[linux] shutdown error

Pátek Září 17 12:22:32 CEST 1999

Dna 17. Sep 1999 o 11:16, Jan ONDREJ (SAL) napisal(a):
> Tak teraz si mozes byt skoro isty, ze to nebude ani motherboardom.
hm, neviem, ale mate tak silnu potrebu mat zapnutu podporu pre raid
zaridenia? ako sledujem tak mate vacsinou klasicke ide-cka, a pochybujem ze
ich mate pospajane do diskoveho pola..
mozno strielam, ale co vypnut Multiple devices v menu Block devices?

S pozdravom
--
+ Tibor "FuturE" Pittich | Email       : Tibor.Pittich na phuture.sk