[linux] Bootable CD

Stolc Oskar stolc na intrak.tuke.sk
Neděle Prosinec 3 11:31:41 CET 2000

cau,

> tak teda jednemu kamosovi som dal rhl 6.2 tu dvojcedeckovu verziu od
> computerpressu, nech mi spravi kopie cez CD Copy. napaloval to pod windowsom
> a ani raz sa mu nepodarilo napalit to dobre. vsetky cd boli vadne a on si
> mysli, ze to bolo tym, ze je to bootable cd. pouzival cequadrat togo. aky
> soft ma pouzivat, aby to islo napalit okej?

Hmmm, uz som davno nepalil CD, ale mozno by pomohlo toto:

dd if=/dev/hdc | cdrecord blablabla

kde /dev/hdc je CD zariadenie, kde mas original rh6.2 a to 'blablabla' su
parametre pre cdrecord, ktorym urcujes napr. rychlost napalovania a pod...

Napisal som 'blablabla', lebo nemam nainstalovany balik cdrecord a uz si
nespomynam na jeho parametre...

Ale ak mu neslo cd-copy cez cequadrat, neverim, ze uspeje napalovanie
pomocou tychto prikazov. Asi ma zlu napalovacku. :-) No skusit moze.

						Oskar