[linux] Mail-Server

Dado Jan dado na slovkaufring.sk
Pondělí Prosinec 4 12:25:17 CET 2000

> Neviete mi poradit nejaky linuxovsky mail-server, ktory by bol schopny
> ponuknut uzivatelom na MS-Windows staniciach aj dalsie sluzby (napr
> planovanie uloh, terminove kalendare...), tak aby mohli plne vyuzivat to, co
> im ponuka mail-klient MS-Outlook ?
> Citim viac ako nechut k instalacii dalsieho MS-servera.
>
> Za kazdu dobru radu dakujem
> Peter

Tiez by som sa rad dozvedel o nejakej alternative, zalozenej na open
source.

Vam mozem ale poradit, len aby to bolo ne-MS - Lotus Notes.
(pravdu povediac, neviem, ci ako klient moze byt outlook, ale myslim, ze
ano)

Nedavno som nasiel info o zalozeni noveho projektu prave na to co
hladam/hladate/hladame... ale je to este len v plienkach.

				Jano