[linux] Stahovanie posty pre celu domenu cez dialup

Ing. Peter Bodnar peter na ttc-telecom.sk
Sobota Prosinec 9 13:12:59 CET 2000

On Thu, Dec 07, 2000 at 07:56:58PM +0100, Juraj Bednar wrote:
> Ahoj,

> Toto je najelegantnejsie riesenie, ale potrebujes staticku adresu.
>

>    Juraj.

ach jaj, mas pravdu... na to som zabudol, my sme ju mali, tak ma to vobec
nenapadlo

		mexico
--
E-mail: Peter.Bodnar na ttc-telecom.sk	TTC Telecom s.r.o.
               cisco na ttc-telecom.sk	B.Nemcovej 32