[linux] hromadne rozosielanie sprav

rony rony na ultranet.sk
Neděle Prosinec 31 18:31:38 CET 2000

Jg> Naco linky? staci dat do /etc/aliases napriklad:

Jg> grupa:          user1, user2, user3, user4

s tym, ze sa to da urobit aj cez include, potom
sa jednoduchsie spravuju tieto zoznamy, mam tak
spravene distribucne listy.

distributionlist1:   :include:/home/_dl/distributionlist1

a v subore distributionlist1
mam zoznam uzivatelov:
user1
user2
user3 na another.domain.sk

potom mozem na jednu skupinu (DL) urobit aj viacej aliasov,
co je niekedy vyhodne.
dokonca ak chces, mozes vytvorit aj skupinu skupin:

megadl:    :include:/home/_dl/megadl
a v megadl:
distributionlist1
distributionlist2