[linux] Velkost pisma Netscape

Peter Surda psurda na byte.at
Úterý Únor 1 12:50:54 CET 2000

On Tue, Feb 01, 2000 at 12:00:25PM +0100, Jan ONDREJ (SAL) wrote:
> Ahoj,
Cau.

> Nakolko je legalne nieco take pouzivat? Ja som to stiahol,
> nepisalo sa tam nikde o ziadnej licencii, ...
Licencia je online, da sa tam nejako doklikat. Hovori, ze to mozes pouzivat na
co chces, nesmies robit reverse-engineering a podobne, teda viacmenej OK.

> Boli to ale bohuzial *.exe subory, ktore sa daju spustit len
> pod windowsom. Tusim by sa to dalo oblbnut tak, ze ...
Tie pre Win16 sa daju rozpakovat unzip-om pod linuxom. Tie Win32 sa nedaju a
tie HQXcka obsahuju mekovsku binarku (co mi je tiez naprd). Prave skusam wine
a tie win32 pod nim idu. EULA hovori toto: mozes ma instalovat, uzivat,
reprodukovat. Nemozes premenovat, modifikovat. M$ nie je za nic zodpovedny.
Skratka normal.

> - nainstalujes Windows98
Ides k niekomu, kto ma windows, rozpakujes, skopirujes, seres na M$.

> - ked sa spyta na suhlas s licenciou, tak zamietnes
>     (ono to necha nejaky bordel na disku, co je vpodstate nenakonfigurovany
>      windows, ale to je uz podla mna ich chyba, ked som s licenciou
>      nesuhlasil)
Pravne IMHO neobstoji.

> - nainstalujes wine a mozes si to kludne pouzivat. :-)
Zle. Wine pouziva X-ovsky font server, t.j. ked fonty nejdu pod Xami, ani wine
s nimi nic nevie.

> Ale inak som ziadne FREE TTF fonty s kompletnou sadou znakov
> nenasiel (tie free co mam nemaju ani znaky ako .,'/....).
Nehladal som. Ale tie z M$ su OK.

Bye,

Peter Surda (Shurdeek) <surda na bigfoot.com>, ICQ 10236103

--
   "One world, one web, one program"  -- Microsoft promotional ad
         "Ein Volk, ein Reich, ein Fuehrer"  -- Adolf Hitler