[linux] problem so spustanim httpd

Frantisek Repkovsky repkovsk na intrak.tuke.sk
Pondělí Únor 21 13:35:17 CET 2000

Dňa Po, 21 feb 2000 ste napísali:

>... httpd restart (start)
> jednoducho s php NEFUNGUJE a ja som nahodne zistil, ze ked som z uplne ineho
> dovodu restartoval masinu, tak to httpd nabehlo. Ak by si sledoval cely priebeh
> debaty, tak poznamky o ciernej minulosti by si si iste odpustil.
>
> Peter

No mne nefunguje ani restart ani stop a potom start a zo zufalstva som skusil
aj reboot celeho systemu ale aj tak bezvysledne...
Logy neukazuju nic. /var/log/messages ukaze startup httpd succeeded ale
nenabehne (ako spominal aj Peto Gasparovic)
/var/log/httpd/error_log neukazuje vobec nic. Sak ani nemoze ked httpd ani
nenabehne...
No neviem... Mozno uz len skompilovat to staticky aby netahalo modul...

 --

   František Repkovský

  študent FEI TU Košice
 repkovsk na intrak.tuke.sk