[linux] Lovencina na printer

Martin Dibala dibala na novitech.sk
Pondělí Únor 28 07:57:47 CET 2000

Dňa Pi, 25 feb 2000 ste napísali:
> Ahoj !
>
> 1) Tak som po dlhom casovi obstaral "novy" printer HP LJ-6L.
> Cez printtool som ho nastavil a skusal som tlacit.
> Skusobny postscript presiel bez problemu, uz som myslel,
> ze to mam v suchu, ale ked som dal tlacit nejake veci
> po nasom (s hackami a ciarkami), tak bol vysledkom zniklidovany
> papier.

Mas vobec slovenske ps fonty? napr. ja som v RH 6.0 musel nahrat slovenske
fonty  a upravit subor Fontmap pre ghostscript... a kedze sa ghostscript pouziva
ako filter pre tlac na mojej BJC 250 tak mi uz slovencina pekne bezi aj na
papieri...

Je totizto velmi pravdepodobne ze kedze je to laserova tlaciaren ma podporu
ps priamo v sebe a potom sa ziaden filter nepouziva pri tlaci..