[linux] Slovensky RH 6.1 and problem Blava, KOSICE, BB

Michal Papes papes na alpha.euba.sk
Pondělí Únor 28 08:12:44 CET 2000

On Wed, 23 Feb 2000, [iso-8859-1] Marian Krivos wrote:

> Chcel by som sa pripojit k nazoru ze Kosice plne vyhovuju. Blava je sice
> hlavne a najvecsie mesto v SR ale vonkoncom nema dobru poziciu (nebyvam na
> vychode!). Z KE do BA je to presne tak daleko v oboch smeroch, tak nebudme
> exoti (vid dnesne zbesile reakcie na opakovane mejly) a tolerujme sa. Na
> buduce to bude mozno v BB.
>
> Marian
>
> PS: nechce sa mi verit zeby tu bol zase nejaky BlavaCentrizmus!!!

Nie, dufam ze nie. Ja nie som priamo z Bratislavi. Byvam asi 100km od nej,
ale pre mna je lepsie sa dostat do Blavy, ako do Kosic.

	S vasimi nazormi sa stotoznujem, len som napisal moj subjektivny
nazor na miesto linuxconf 2.

	Pre buducnost by bolo najlepsie robit linuxconf v BB, to je asi
tak v strede Slovenska a nemalo by to nikomu robit problemy.

	No, myslim si, ze problematika miesta linuxconf by sa mala
rozoberat v inej konferencii. Sklug-ovej. No nie?

S pozdravom

Fajry