[linux] Navrh na pravidlo

Matej Kovac matej na pobox.sk
Neděle Leden 2 21:49:15 CET 2000

On Jan 2, 2000 20:36, Michal Medvecky wrote:
> Dobre, a potom niekto (napriklad ja sa ponuknem) to moze hadzat na nejaky
> web a triedit to podla kategorii

pekne napady, ale je tu jedno ale... jediny (oficialny) archiv o
ktorom viem je na http://rak.isternet.sk/archives/linux/

vyhladavanie v tomto archive je mozne snad len cez wget na cely ten
adresar a 'doma' si to grepnut... - a to su tam maily dost stare...

este tu niekto robi nieco take, ze pakuje maily a dava ich ako gif-y
niekde na home.sk. kedysi som sa tam bol pozriet, neviem ci to este
ide, kolko tam toho je etc., ale urcite ked budem nieco potrebovat,
je dost blbe stiahnut si par failov o velkosti X mb a trebars ich
grepnut, len koli nejakej somarine... nie kazdy ma 64 synchro 24/7...
...a to vsetko este bez zaruky uspesneho vyriesenia, ci najdenia toho
spravneho 'subjektu' (tu ma napada ze sa konecne trosku stracaju take
divne subjekty ze HEEELP!!:))

kedysi som navrhol aby na konci kazdeho mailu pribudol riadok kde
bude odkaz na archiv - mozno to tam nie je preto, ze taky vlastne nie
je... myslim ze niekde na linux.sk by mohla vzniknut stranka s
oficialnym _funkcnym_ archivom a nejakymi faq's - ako ku konfere,
tak aj s tym co navrhujes - naozajstne otazky, najcastejsie kladene v
konfere, podla kategorii, a samozrejme s odpovedami...

velmi dobra by bola kategoria s najnovsimi 3dfx a co k tomu treba
(fsagze kuejkisti), a tiez s agp kartami do tak do 8 stovak (fsagze
majitelia s3 trio 3d 2x ci aka to je...). no a nastavovanie nejakeho
[bah!win]modemu je tiez dost obludna a casto spominana zalezitost...
link na tento faq, casto upgradovany, podla toho kto posle mail so
subjektom VYRIESENE:, by som urcite nie len ja privital na spodku
kazdeho mailu...

Matej Kovac            | ...is your keyboard y2k??
matej na pobox.sk         |