[linux] Trochu off-topic : SEN 2000

Peter Ronai dzony na my-scotland.sk
Pondělí Leden 3 08:55:01 CET 2000

> pripajam sa, myslim ze toto je SEN nie jedneho systemaka, mozno sa
> dockame ...
> napadlo ma, ze ked uz treba win aplikacie tak cez WMWare sa daju pachat
> pekne "zverstva"

tie zverstva by som bral ale otazka znie
da sa vo WMWare pustit aplikacia tak ze to posle do Xwin len okno
aplikacie ktore bude spravovat win manazer?
teda napr ked pustim word vo wmware aby som nemusel prepinat do toho okna
ale blbo to napustit priamo do kde alebo enlightenmentu (pripadne fvwm ;)
bez toho win

dz