[linux] Trochu off-topic : SEN 2000

roman Roman.Boba na inseko.sk
Pondělí Leden 3 09:35:04 CET 2000

> tie zverstva by som bral ale otazka znie
> da sa vo WMWare pustit aplikacia tak ze to posle do Xwin len okno
> aplikacie ktore bude spravovat win manazer?
> teda napr ked pustim word vo wmware aby som nemusel prepinat do toho okna
> ale blbo to napustit priamo do kde alebo enlightenmentu (pripadne fvwm ;)
> bez toho win
Cau,

podla toho, co som zatial skusal, NO, ale nevidim v tom problem, ze mas
v jednej virtualnej konzole okno, kde bezia windoze aj s Wordom...
Zayial jedina sanca ako urobit to co chces (word v ramiku kwm apod), je
tak,
ako to mame tu vo firme: MS TErminal server + Metaframe, kde je
nadefinovane nieco, comu sa hovori
publikovana aplikacia (cize napr. Word), ta bezi kompletne na serveri  a
u mna sa pod KDE len zobrazuje.
Windozov som sa sice nezbavil, ale toereticky na seckych desktopoch moze
byt linux a staci jeden Metaframe server na firmu, kde bezia
secky potrebne windoze aplikacie...

Roman

--

Roman Boba,INSEKO a.s.