[linux] Problem: pocitac sa sprava ako dokonaly firewall...

Matej Kovac matej na pobox.sk
Pátek Leden 7 18:42:57 CET 2000

On Jan 7, 2000 18:26, psi na dvalin.bicba.sk wrote:
> pohode, cez sviatky masina nebola vypnita a od 3.1.2000 mi prestal behat

3.1.2000 par minut po polnoci mi ztuhol linux v blave (server
v centrale providera). kedze o polnoci tam (hehe) nikto
nebol, co sa stalo som sa dozvedel az rano... jednoducho
cierna obrazovka, nereagovalo to na caps/num lock, proste
stuhol... v logoch nebolo nic divne, odvtedy bezi...

juarj, nescanoval si nahodou tie http servre vtedy? cim si to
robil? :-))))

Matej Kovac
matej na pobox.sk