[linux] obmedzenie biosu (was: RED HAT 6,1 nenabehne)

lubos klokner erkac na vault-tec.sk
Sobota Leden 8 16:55:29 CET 2000

Robert Varga wrote:

> toto obmedzenie nieje sposobene limitmi biosu (nove biosy podporuju disky
> do 40GB), ale Lila, ktore pouziva len 24 bitove adresovanie. Mozno sa
> raz najde nejaky dobrak, ktory to fixne (ved Winblowsovy loader to zvlada

no to sa mi moc nezda, podla mna je to Biosom, lebo:
1. keby to nebolo biosom niekto by lilo uz na 13928398320%
upravil aby to slo aj na velkych diskoch
2. ja zase nemam tak staru masinu a tiez mi to na tom
nejde a nikdy neslo

ale ked sa nahodou mylim, rad sa necham poucit

--
(o_
//\