[linux] obmedzenie biosu (was: RED HAT 6,1 nenabehne)

Matus Horvath m_horvath na geocities.com
Středa Leden 12 21:40:31 CET 2000

Zaujimalo by ma, na co je v lile taky zaujimavy option ze "linear". Ked som
to videl v dokumentacii tak som si chvilu myslel ze to je to co potrebujem,
ale
nejak to nepomohlo.

Inac by som toto cele nehadzal na BIOSy, kazdy len trochu novsi BIOS co som
videl zvlada disky nad 8gb (aspon podla dokumentacii).

ICQ: 33936477
mailto:m_horvath na geocities.com
http://www.elf.stuba.sk/~horvathm