[linux] VYRIESENE: S3 Trio 3D/2x

psi na dvalin.bicba.sk psi na dvalin.bicba.sk
Čtvrtek Leden 13 16:22:25 CET 2000

mam otazku ?
ak pouzijem options noaccel, tak by to malo byt bez akceleracie, cize
hrozne pomale....je dost rychle ??
Kde je ten patch na xfree.org ? pozeral som na xfree celu dokumentaciu a
nic som tam nevidel...mas na mysli upgrade patch na 3.3.6 ??
mne to beha fajn rychlo, s tym, ze do XF86Configu mam pridane ChipID
0x8a10 a sw_cursor, presne podla dokumentacie na xfree, az nato, ze sa mi
obcas po obrazovke objavuju neprijemne ciary (to iste to robilo aj pod
win), tak neviem, ci je to HW chyba, alebo len zle nastavenie Xfree.
Nepouzivam fbdev.

PSIkappa

On Thu, 13 Jan 2000, Ing. Peter Bodnar wrote:

> 	Zdravim
>
> V provom rade diky vsetkym za rady. Moje postrehy a skusenosti:
>
> 1.) Riesenie cez SVGA server - je nutne nastavit v options "noaccel",
>      (niekto spominal aj sw_cursor, mne to na X 3.3.5 bezalo aj s default
>       HW kurzorom)

[snip]