[linux] Linux a *.asf

Jan ONDREJ (SAL) ondrejj na salstar.shadow.sk
Pondělí Leden 17 08:49:07 CET 2000

On Sun, Jan 16, 2000 at 09:39:20PM +0100, Jozef NOVIKMEC wrote:
> Zdravim,
> nevie mi niekto poradit (freshmeat nevie :-)) ako je linux na tom s *.asf
> fajlami? (advanced streaming format)
>
> Stacil by mi aj prehravac.

Prehravac som nasiel minule niekde na nejakom ceskom servri.
Vola sa to netshow player.
Celym menom je to:
  Microsoft netshow player for Linux :-))))

Ale bohuzial nema instalovane kodeky pre mnozstvo *.asf kompresii,
takze asi prehras iba zvukovu stopu (aj to len v lepsom pripade).
Ak pojdes na stranky Microsrotu, tak sa tam dozvies,
ze nova verzia netshow playera je Media player,
ktory uz bohuzial pod Linux nieje. :-)

			Cau.
						SAL