[linux] Nefunguje telnet

Ing. Marek ZIMA marek_zima na yahoo.com
Pondělí Leden 17 15:56:15 CET 2000

> na server napojit cez
> nefunguje. Skusal som sa
> potrebne na tom serveri este

> vobec povoleny telnet.
> /usr/sbin/telnetd     in.telned
>
> ano to bolo zakomentovane, tak som to odkomentoval.
> Rozdiel je ten ze
> miesto /usr/sbin/telnetd je tam /usr/sbin/tcpd (ten
> subor telnetd tam ani
> nie je).

   Hej. Suhlasim. Sorry za omyl, ale ked clovek nema
pred sebou vsetko tak sa to stane. Nemozem si vsetko
pamatat :-))) Este raz sorry!!!

  No, este otazka odo mna. Dostanes vobec nejaku
odpoved???
  Alebo za login pises root a potom jeho heslo???

Cez telnet sa ako root nepripojis!!! Musis sa najprv
pripojit ako obycajny pouzivatel a potom pouzit prikaz
"su -" a potom si to od teba vyzada root heslo!!!

> Pre istotu pripajam aj spominany inetd.conf
   Ten je podla mna v poriadku!!

Jerry.